سلام
من یه مادر 27 ساله هستم که بعد از زایمان اولم درست تقریبا یکسال و دو ماه بعد مجددا باردار شدم اونم تو شیردهی .
کسانی که شرایط منو دارن بیان و از تجربیات خودشون بهم بگن از مزایا و معایب و سختی هایی که توی این راه در انتظار منو پسرمه و اینکه چطوری میتونم با یه برنامه ریزی مناسب دو تا بچه ی صحیح و صالح تحویل جامعه بدم .
بطور مثال من سر بارداری پسرم خیلی قران میخوندم و الان دارم تاثیرشو رو پسرم میبینم ولی بدلیل اختلاف کم بارداری دومم اصلا وقت ندارم و از طرفی هم تهوع بارداری اجازه بهم نمیده رو برنامه پیش برم .
قبلا از شما سپاسگزارم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)