سلام

من همون خانمی هستم که چند وقت پیش پست گذاشته بود شوهرم استاد دانشگاست ،از بعضی از دخترای دانشجو می ترسم.

عذر خواهی اول بابت این جمله:

نمیگم چهره و اندامم بی نقصه اما هر چی که هست از عموم مردم قدری بالاتره

واژه عموم مردم اینجا غلط هست

من مرکز آمار ایران نیستم که اطلاعات دقیق داشته باشمو در ثانی زیبایی کاملا نسبیه و نباید این واژه رو به کار می بردم .واقعا از عموم مردم (خانم ها)عذر خواهی می کنم که خودم رو قدری بالاتر دونستم.

این جمله اشتباه محض و مغرورانه  من بود.واقعا معذرت می خوام.

عذر خواهی دوم بابت بابت این جملات:

زندگی منم اون جور که مردم  فکر می کنند نیست . منم مشکلاتی در زندگی داشتم ولی با وجود اینا ادبم رو در برابر بزرگتر حفظ کردم. مردم میگن خیلی با ادبی. منم تایید نمی کنم ولی از خیلی از هم سن و سالام به احترام به بزرگتر پایبند ترم.

اینکه بگم از خیلی از هم سن و سالام با ادب ترم جمله ی مغرورانه و سراسر اشتباهی بود.

چون بازم من مرکز آمار الهی نیستم که بدونم واقعا از خیلیا با ادب ترم یا نه.

عذر خواهی سوم بابت این جمله :

من با وجود زیبایی زیاد اونو حراج نکردم .

اندام و صورتم رو حراج نذاشتم

این جملات دروغ نیست من حراج نکردم اما خب از تمام خانم های بدحجاب معذرت می خوام اگه این برداشت رو کردند که من دارم می گم اونا حراجی کردند.واقعا شرمنده همتون هستم بابت طرز بیان جملاتم.

اما تشکر از راهنمای همه بخصوص :

علی جون

تیراناسور

16 تیر 76

هویت بر باد رفته

آبی

داوود

مهدی

علی

حمید

الهه

سعید کریمی

بنفشه

خاتون بانو (عزیزم اگه دقت کنید منم گفتم بعضی از دخترای دانشجو ،منم خودم دانشجو هستم،بعدم شما یعنی تا به حال از اینجور دخترا ندید ؟؟ گلم همه که مثل شما نیستند)

خانمی

the future doctor

گلبهار

من

اریایی پسر ایرانی

ذ،ر (من شاگرد همسرم نیستم،نه تا الان هم عشوه نیومدم واسه کسی)

پرتو خورشیدی

گلرو

دختر شرقی

+(گلم منظورم این نبود که خانم های زشت بشون خیانت میشه منظورم این بود این آقایون چی می خوان که با وجود همه چیز این کار رو می کنند.)

دختر مامان(گلم منظورم از عنوان تک فرزند بودن این نبود که کلاس بذارم خواستم بگم به دلیل اینکه کسی رو به جز شوهرم ندارم روش حساسم)

دختر مامان شما به من گفتین:اگه به حیا و وقار داشتنته به قول خودت باز هم خیلیا وقارشون از شما بیشتره

آیا معنی این جمله تون این نیست که من خودمو بهتر از دیگران نمی دونم

پس چرا به من انقدر حمله کردین؟؟؟؟؟؟؟؟

شما گفتین: اگه تو واقعا میدونی شوهرت بهت خیانت نمیکنه بهش تهمت نزن

خانم محترم من کجا به همسرم تهمت زدم

من خودم دانشجوی پزشکی هستم و شاگردای همسرم کارشناسی،بخاطر تحصیلات بالای اونا ازشون نمی ترسم خودتونم می دونید حرفتون خنده داره

بابت عشوه های مغرضانه از اونا می ترسم

در جای دیگه گفتین:خانوم محترم اولین شرطی که شوهرت از فراری نشه اینه که انقدر تعریفای زیادیه بیخود نکنی هی نگی من من من من من

عزیزم من واقعا بابت متن مغرورانه ام از شما معذرت می خوام و یادم می مونه تو زندگی منم منم نکنم.

و تا الان هم واسه شوهرم نکردم.

عذرا

خانم عزیز شما گفتین:با این توضیح پس من خودمو به حراج گذاشتم از دید شما و امثال شما که زندگیتون سراسر غرور کاذب و افتخار به اینکه چادر  سرتونه ....مسله ای که داره درمورد خیلی از زنان چادری زیر سوال میره حتی بیشتر توسط خودشون ..

من غرور داشتم و بد حرف زدم درست،معذرت می خوام واقعا اصلا من هیچی نیستم.

اما شما هم حواستو جمع کن شما هم خودت دچار غروری

خودتم مثل منی

من قبلا غرورم نسبت به بدحجاب ها بود

شما غرورت نسبت به ما محجبه ها

اما گلم خیلی از حرفات در مورد غرورم درست بود و ممنون از نصایحتون

شما اغلب خانم های چادری رو مغرور خوندی

الی خانوم (من نمی دونم کدوم واژه رو میگین ولی ازتون معذرت می خوام اگه چیز بدی بوده)

علی 24

ناشناس

خودمم

ه.الف

شیمی

سولماز

یکی هست:خانمی شما هم حسابی از دست من شاکی شدین هرچی دلتون خواست گفتین

من این جمله تونو قبول ندارم که گفتین:.....‌اگرم اتفاقی بیفته و شوهر شما کاری کنه به گردن خوده شوهرتونه نه اون خانم خوشگله دانشجو.

این جمله واقعا غلطه،هردو مقصرند.

شایدم هر سه.

شما مطمئنا درباره زندگی خودت این طور حرف نمیزنی.

شما گفتین همه چی تموم هستید و بهتون خیانت نمیشه.

شما هم مثل سابق من مغرور هستید

خانم محترم من برای شما کامنت نذاشتم که گفتین خوشگلم دیگه ناراحت شدین؟؟؟

خدا برای شوهرت حفظت کنه من بهت چی گفتم که بهم انقدر توپیدی

مشابه

زهرا (عزیزم گفتم که بعضی دخترای دانشجو)

حورا (من اون ظر رو ننوشتم و انگار یه نفر قصد آزارمو داشته که جای من کامنت گذاشته)

الیاس

خانم گل

پریا کلوت

سلام(من اون کامنت های مغرورانه رو ننوشتم،از هر کی بگذرم از اونی که باعث شد همه بهم حمله کنند نمی گذرم)

رضا

دختر سی ساله مجرد

ستاره

نازنین(من اون کامت ها رو ننوشتم)

و در آخر اینکه من فقط این کامنت ها رو متعلق به خودم می دونم و بقیه کار یه از خدا بی خبره که حلاش نمی کنم

کسی که به اسم من برای بقیه از جمله یکی هست نظر گذاشته و بهشون توهین کرده

من که نمیشناسمت ولی هر کی هستی معلومه با باحجاب ها مشکل داری

کامنت های من:

سوال کننده به شاهزاده دورگه (5 بهمن 95)ساعت :21:55

به +(5 بهمن 95)ساعت 21:15

به آریایی پسر ایرانی(5 بهمن 95)ساعت 23:11

به ناشناس (سه شنبه 5 بهمن 95)23:30

سوال کننده به شاهزاده دور رگه (7 بهمن)14:39

سوال کننده با اونی که به اسمم نظر گذاشتی و اونایی که قضاوت کردن(7 بهمن 95)14:41


و کلام آخر با

بهرام (اونی که جای من کامنت گذاشته قطعا دو قطبیه)

با گیلبرت قهرم با اون نچه هاش(منم حاضرم اونی که جای من کامنت گذاشته رو قطعه قطعه کنی)




شاهزاده دو رگه

از ایشون ویژه تشکر میکنم

بخاطر درس بزرگی که از ایشون گرفتم

شما باعث شدین نگاه طلبکارانه از خدا رو کنار بذارم و توبه کنم

بله حق باشماست

من این چند وقت اخیر با دوستم  که بدحجاب هست  زیاد بودم و افکار شومی درباره یکی از اساتیدمون داره.

من خیلی دوستش داشتم اما از وقتی بهم گفت حاضره زن دوم اون استادمون بشه و براش عشوه میاد ازش بدم اومد.

سعی کردم منصرفش کنم اما واقعا نتونستم.

همین باعث شد به خانم های بدحجاب اندکی بدبین بشم و دچار غرور نسبت به اونا.

به خصوص بابت این جمله از امام صادق که:

قول اما صادق؛ شاید گناهای شما پنهان و گناهان فرد دیگری آشکار باشه

در نتیچه من الان از ته قلبم قبول دارم که همه از من بهتر هستند

من خاک پای همه ی بانوان سرزمینم و دوستان بدحجابم هستم.

منو ببخشید که مغرورانه با شما صحبت کردم.

چه بسیار کار های بدی که من کردم و خدا فقط خبر داره و چه بسیار خوبی هایی که شماها کردین و من و امثال من بی خبریم.

واقعا شرمنده هستم.امیدوارم منو حلال کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)