سلام
دختری هستم بیست و چند ساله. در یک خانواده تقریبا مذهبی. خودم هم اهل نماز و روزه و ... هستم. چند سال پیش مورد تجاوز قرار گرفتم. دلم نمیخواد بازش کنم اذیتم میکنه... اکثر خواستگار هامو به بهانه های الکی رد میکردم. در حال حاضر یه خواستگار خیلی خوب دارم که واقعا هیچ بهانه ای ندارم دلم میخواست در حقم ظلم نمیشد و میتونستم مث بقیه دخترا تصمیم بگیرم و ازدواج کنم با خیال راحت.. نمیدونم چه کار کنم.. اگر جواب مثبت دادم و بعدش از من گواهی سلامت خواستن چی؟ اگر مقاومت کردم و نرفتم شب زفاف خونریزی ایجاد نشه شک نمیکنن؟
دلم نمیخواد واقعیت رو بگم چون هر چی که باشه روی رفتارش اثر منفی داره و زندگی تلخ میشه. از طرفی دوست ندارم ترمیم کنم چون اگر زمانی مشخص بشه به چشم یه دختر بد بهم نگاه میکنن... واقعا بریدم نمیدونم راه حل و چاره چیه.. تا اخر عمر باید مجرد بمونم،؟ بخاطر ظلمی که در حقم شده ..
خواهش میکنم راهنمایی کنید بگید الان چه کاری درسته که هم آبروی من و خانوادم حفظ بشه و هم شکی در آینده نباشه؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)