سلام

من یه سوال دارم که خیلی وقته برام پیش اومده و واقعا هر چقدر فکر کردم جواب منطقی براش پیدا نکردم . چرا قانون توی ایران به دخترا و زن ها اجازه رانندگی با موتور نمیده؟ چرا گواهینامه موتور نمیده ؟ یه بار یه مستند تو تلویزیون نشون میداد که توی تایلند توی خیابون کلی از موتور سوارای عادی زن بودن...آدم وقتی کشورهای دیگه رو میبینه از این همه تبعیض شاخ در میاره.... چرا زنها اجازه ندارند برن استادیوم ؟ حتی برای دیدن بازی های فوتبال تیم ملی ! یعنی ما ایرانیا که ادعای فرهنگ داریم به خاطر اینکه مردا تو استادیوم فحش میدن،  زنها نباید برن؟ این منطقیه به نظرتون؟ 

چرا تو خارج از کشور اینجوری نیست؟ شاید خیلی از زن ها این چیزا براشون مهم نباشه،ولی یه عده هم هستن که براشون مهمه...حرف من اینه که چرا نباید ما زن ها تو ایران این حق انتخابو داشته باشیم ؟ شاید اگه انتخاب یا خودمون بود خیلیامون سوار موتور نمیشدیم یا ورزشگاه نمیرفتیم ،ولی اینکه به زور بخوان با یه دلایل غیر منطقی بین زن و مرد تبعیض قائل بشن حرص آدم در میاد !
مثلا من شنیدم تو عربستان زنها اجازه رانندگی با ماشینم ندارن!  خب این به نظر من نهاااایت عقب افتادگی فکری و فرهنگی یه کشو رو نشون میده . 
شاید کشورای خارجی هم که زن هاشون هر وقت اراده کنن با موتور رانندگی میکنن یا هر وقت بخوان میرن استادیوم در مورد کشور ما هم همین فکرو میکنن و میگن ایرانیا متحجر و عقب مونده ان!میخوام نظر بقیه مردمم بدونم .
من که احساس میکنم دارم عقده ای میشم! فقط به خاطر اینکه احساس میکنم اینجا خیلی بین زن و مرد تبعیض جنسیتی وجود داره .

مرتبط با فحاشی:

دختر خالم وسط حرفاش بهم فحش میده

راه برخورد با کسانی که فحش ناموسی میدن

می ترسم موقعی که خوابم فحش بدم

مادرم جلوی من به پدرم فحش میده

دلیل روانشناسی فحش دادن چیه؟

چرا برخی از آقایان فحش جنسی میدن؟

چرا یه پسر باید به دوست دختر سابقش فحش بده؟

شوهرم موقع عصبانیت بهم فحاشی میکنه

چطوری با همکلاسی فحاشم برخورد کنم؟

می تونید یه پدر فحاش رو تحمل کنید؟

چی شد که بعضی از ما ایرانی ها فحاش و بی ادب شدیم؟

دلیل خشونت و فحاشی در ورزشگاه ها چی میتونه باشه؟

فحاشی به خواهر و مادر طرف مقابل دعوا!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)