سلام

6 ماهه که ازدواج کردم خودم و خانمم هر دو کارمند هستیم در روابط عاطفی و جنسی هیچ براس کم نمی ذارم و هر دو راضی هستیم و خیلی هواشو دارم از نظر چهره ظاهری هم معمولی هستم  هم همینطور معمولی رو به بالا .

بهش خیلی علاقه داشتم و دارم مشکل اساسیم بر میگرده به نگاهاش گاهی اوقات میبینم که مدام به مرد های دیگه خیره میشه و بررسی شون میکنه طوری که طرف بر میگرده نگاش میکنه . چندین بار بهش تذکر دادم که تو وقتی به مردی نگاه میکنی برای اون مرد ممکن فکر بدی ایجاد بشه .

اول گفتم شاید چون وارد محیط  شده اینطوره اما الان حساسیتم بشدت زیاد شده با توجه به اینکه سر کار میره درسته که محیط کارش زنونست اما من اعتمادم بهش خیلی کمه من اصلا ادم چشم چرانی نیستم و بشدت سر این مسایل حساسم خصوصا بعد ازدواجم اما چندین بار جلو چشمش به زنای دیگه از عمد نگاه کردم که دیدم که اصلا رفلکسی نداره برای خیلی عجیبه میگن خانما رو شوهرشون حساسن .

حالا بگذریم الانم که دارم در این زمینه حرف میزنم حس می کنم از درون دارم ویران میشم لطفا بگید چکارش کنم ؟ نگاهاش اونقدر تابلو و مشخصه که پدر و مادرم وقتی باهاش ببرون رفتن بهم تو خفا هشدار دادن مواظبش باش منم خیلی وقته نگران این مسئله هستم زندگیم رو دوست دارم و به بهترین وجه داریم پیشرفت می کنیم اما نمیدون چرا اینطوری رفتار می کنه مدام منو با پسرای فامیل مقایسه می کنه .

خیلی برای یک مرد سخته که زنش اینطور رفتار کنه روز به روز دارم بهش بیشتر شک می کنم . براش میگم اگر بچه دار شدیم بچمون به کی بره ؟ میگه به فلانی (پسر فامیل) بره خیلی خوشکله !! از نظر سنی هم سنش کم نیست 20_25 ،‌دارم دیوونه میشم کمکم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)