سلام

من دختر 22 ساله هستم قد بلند و لاغر اندام 170 هستم . از نظر ظاهر و اندام مشکلی ندارم . حدود یک سال هست که یکی از آشناهامون از من خاستگاری کرده و ما تحت نظر خانواده با هم  در ارتباطیم . نامزدیم ولی عقد و ... نکردیم .

چند روز قبل نامزدم بهم گفت که فانتزیش یه دختر قد کوتاه و گندمی و چشم ابرو تیره ... بوده ،‌من خیلی بهم ریختم  اگر چه با اصرار خودم بود که حرفامون به اینجاها کشید!

نامزدم خودش قدش 184 هست اما نمیدونم چرا فانتزیش دختر قد کوتاه هست من یه جورایی دقیقا بر عکس فانتزیشم !!!! جالب اینجاست که ایشون خودشون منو انتخاب کردن  و آشناییمون سنتی نبوده .

الان هر دختری با این ویژگی میبینم بهش خیره میشم تا ببینم چه جذابیتی داره که من ندارم !! و راستش خسته شدم  . قبلا هم تو خیابون یه بار نامزدمو دیدم که به یه دختری با این ویژگیا خیره شده بود اون موقع گفت حواسم نبود دارم به اون نگاه میکنم منه ساده هم باورم شد!! میخوام نامزدی رو بهم بزنم نمیدونم واقعا حالم بده حس میکنم اون دوستم نداره منم دیگه سرد شدم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)