سلام

یه سری فکر تو ذهنمه ، دوست دارم نظر بدید و با هم فکری به یه جایی برسم  . میخوام مدل حجاب بشم . من نزدیک یکساله با حجاب شدم . توی اینترنت و اینستا هم گشتم اما زیاد مدلای شیک واسه حجاب نیست  .

البته بعضی چیزا مثل پیراهن های بلند مدل روسری هاش قشنگ بود اما دوست دارم به طور جدی وارد این کار بشم ،‌ یه سری سبک خاص و حال و هوای خاص و تیپای تر و تمیز و شیک واسه دختر خانومای محجبه ،‌اما نمیدونم باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم .

دوست دارم اول وارد مدلینگ بشم و یه مدت مدل حجاب بودن رو تجربه کنم ،‌میدونم شرایط مدل شدن خاصه ،‌قدم 170 ، وزنم 64 که البته قصد دارم لاغر تر کنم . هیکلم استخونی مثل این مدلا نیست کاملا تو پر هستم و فرمم ساعت شنی هست . شانسی دارم؟ به کجا باید مراجعه کنم ؟  برند های معروف واسه حجاب میشناسید؟

راستی یه سوال دیگه ؛

اگه سایتی یا تو اینستاگرام کسی رو میشناسید که مدلای با حجاب تو پیجش داره برای ایده معرفی کنید . گاهی میگم تو ایران مدل شدن زیاد جالب نیست ،‌به سرم میزنه خودم به سلیقه خودم مدلای قشنگ رو طراحی کنم و بدم بدوزن بعد عکساشو بذارم اینستا ،‌البته الان بخاطر مسائل درسی اینستا ندارم چون تنها هدفم مدل حجاب نیست این یه بخش کوچیک از اهدافمه .  راستش دوست دارم علاوه برموفقیت تو درسم تو اینجور کارای تقریبا هنری هم دستی داشته باشم .

در ضمن من متنفرم از این مدلا که گردی صورت پوشیدست اما کلی آرایش دارن .  یا به زور به بدنشون قوس میدن برامدگی بدنشون مشخص بشه ،‌ا ین که حجاب نیست .

دوست دارم صورت گریم بشه و اگه بنا به ارایش باشه یه ارایش فوق العاده ملایم باشه و روشن که ادم نگاش میکنه از تمیزی صورتش حال کنه . چجوری میتونم پیشرفت کنم؟ تا حد داشتن برند برای خودم . دوست دارم اگه اطلاعاتی دارید مراحل و از ب بسم الله بگید .

اها یه چیز دیگه هم هست که خب بنظرم توی این کار نمیشه کامل اسلامی عمل کرد مثلا خیلی از مدلا هست که دامن تا 10 سانت زیر زانو میاد باید بقیش ساپورت باشه این بده ؟

به نظرم واسه تشویق به حجاب خوبه ،‌ من خودم بیرون چادر میذارم بنابر علاقم اما اصلا محدود نکردم خودمو ،‌خیلی موقع ها شده مدلایی که دوختم واسه تو خونه چادرمو در اوردم دخترا فامیل خوششون اومده و تعریف کردن ،‌ بهم کمک کنید از کجا شروع کنم . اگر هم ایرادی تو کارم میبینید بگید .


مرتبط با پوشیدن چادر:

درخواست راهنمایی برای خرید روسری

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

مَهرا نقش ، تولید کننده انواع ست روسری و ساق دست

چه مدل چادری بهم میاد ؟

کدوم مدل چادر بهترینه ؟

چه پارچه ای برای چادرم بخرم ؟

چادر لبنانی به چه کسانی میاد؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم

چکار کنم که چادرم ثابت بمونه و عقب نره ؟

چادرم پرز جمع می کنه

چادر منو چاق نشون میده

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چه نوع چادری برای دانشگاه مناسبه ؟

پوشش چادری ها در فصول سرد سال


پوشیدن چادر و خودنمایی:

ظهور چادری های آنچنانی پولدار با آرایش غلیظ و موی نمایان

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

دیدگاه شما در مورد دخترای چادری ساده، شیک و معصوم

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چطور می تونم با مانتو یا چادر هم محجبه باشم و هم شیک ؟

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

چادر پوشیدن و آرایش کردن

آرایش یه دختر چادری چه مشکلی داره ؟!

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

نقش تیپ و ظاهر، چادر بعنوان تفکر و تفاوت فرهنگی در ازدواج

چه مدل چادری بهم میاد ؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)