سلام

لطفا دختر خانومای محترم به این سوال جواب بدن ؛

اگه یه پسری توی خیابون به صورت محترمانه و با حفظ ادب از شما خاستگاری کنه واکنش شما در برابر او به کدام یکی از گزینه های زیر نزدیکتر خواهد بود؟ :

الف ) با او دعوا میکنم که به خودش اجازه داده در خیابان از من خاستگاری کنه

ب ) با او دعوا نمیکنم ولی به حالت قهرآمیزی ردش میکنم

ج ) به حالت محترمانه ای ردش میکنم

د ) اگر از او خوشم بیاید ردش نمیکنم ولی این قضیه را منوط به آشنایی بیشتر بین طرفین و خانواده ها میکنم و خاستگاری رسمی همراه خانواده

ه ) اگر از او خوشم بیاید ممکن است در همان جا رضایت خودم را اعلام کنم

و ) چنین خاستگاری را به هیچ وجه قبول نمیکنم ولی ممکن است برای سرکار گذاشتن و تفریح کردن ردش نکنم و به اصطلاح برایش ناز کنم

ز ) چنین کسی را برای ازدواج قبول نمیکنم ولی اگر از او خوشم بیاید ممکن است با او دوستی کنم

لطفا اگر واکنش شما چیزی به غیر از گزینه های بالا هم هست بیان بفرمایید و لطفا توضیح و دلیل واکنش احتمالی خودتون رو هم بفرمایید.

با تشکر از شما خواهران گرامی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)