سلام به همگی

یه سوال تو ذهنمه که چند روزه بعد از خوندن یکی از پست ها کلا ولم نمیکنه .  یکی از پسرا که قبلا یکی از فامیلاشونو میخواسته و اون طرفم رفته و ازدواج کرده میگفت هیچی عشق اول نمییشه !!

دوستان من واقعا دارم دچار مشکل میشم یعنی چی که همه پسرا معتقدن که هیچی عشق اولشون نمیشه خب ما دخترای بد بخت که مثلا با شما ازدواج میکنیم هیچ وقت نباید اون حس معشوقه بودنو کنار شما داشته باشیم .

من نمیفهمم اخه هر دختر و پسری تو سن نوجونی یه عشق گذرایی داره حالا اینکه هیچی مثه اون نشه که نشد حرف!!! من اگه عقل دو سه سال پیشمو داشتم کلا بیخیال ازدواج میشدم چون فکر میکردم هیچ وقت کسی نیس که من بخوام عشق اولش باشم این حرفا باعث رواج بیشتر افکار منفی نسبت به پسرا یا کلا همه قبل ازدواج میشه 


مطلب پشنهادی مدیر :

فراموشی عشق اول برای آقایون سخت تره یا خانم ها ؟

جمله، زن ها نمیتونن همزمان عاشق دو نفر باشن، چقدر درسته ؟

چطور عشق را فراموش کنیم ؟ ( راهکار برای فراموش کردن یک شخص )

حس فوق العاده ی عشق اولم، بازم تکرار میشه ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

چند روزه بسرم زده که به عشق اولم پیغام بدم

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

چگونه بفهمیم که عشق اول یه دختر هستیم ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

خانم ها می تونن عشق اول رو فراموش کنن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)