سلام

من یه دختر مجردم ، سی و پنج سالگی را تازه شروع کردم ، نه این که خواستگار نداشتم به خاطر این مجرد موندم که علاقه ای به خواستگارهام نداشتم .

شاید هم تقدیر من بوده که مهر اون بنده خداها به دلم ننشست ، ظاهر معمولی و اندام خیلی خوب و زیبایی حدود شصت درصد . خانواده ای متدین و متوسط ، خودم هم تحصیلات دانشگاهی دارم البته اینو بگم که سه سال پیش یه ازدواج ناموفق داشتم که خدا را شکر تو دوران عقد ختم به خیر شد و جدا شدم .

ولی چند مدته که خیلی ناامید شدم ، احساس میکنم من هم شدم جز مجردهای قطعی جامعه ام .

حالا از شما خواهش میکنم به من بگید ایا کسی بوده که شرایط سنی و زندگی منو داشته ولی با این وجود باز ازدواج کرده ؟ خواهش میکنم با نظرات مفیدتون دید منو به زندگی عوض کنید


بیشتر بخوانید ...

27 ساله شدم، دلم می خواد یک مرد کنارم باشه

در 53 سالگی هنوز مجردی رو تجربه می کنم

صفحه گفتگوی گوهران کشف نشده

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سی و دو سالمه ، آیا شانسی دارم که یه خواستگار هم سطح سراغم بیاد ؟

همیشه درس برام مهمتر از ازدواج بود ولی ...

دختری 37 ساله و مجردم، نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)