سلام

من یه دختر هستم ، توی یک رشته و دانشگاه خیلی خوب و البته در شهر خودم درس میخونم مشکل من ازون جایی شروع شد که یکی از هم کلاسی های با شخصیتم ( حداقل در ظاهر ) سر یه سری موضوعات درسی و مشترک به من توی تلگرام پیام دادن و کم کم با ایشون بیشتر اشنا شدم ایشون خیلی مهربونو گرم برخورد میکردن و کلا یه جوری نگاه میکردن که حتی دوستمم بهم میگفت واقعا یه جوری نگات میکنه .

این هم بگم که من یه دختر مذهبی و محجبه و به گفته دیگران خیلی زیبا هستم این قضیه گذشت و من متاسفانه کم کم به این اقا علاقه مند شدم یا شاید فکر میکردم که علاقه مند شدم بعدا که گذشت خیلی چیزها دیدم مثلا این که این اقا با بقیه دختر ها هم خیلی گرم برخورد میکنن و فقط من نیستم یعنی حتی واسه یه درس از دو تا از دخترا جزوه گرفتن یکیش من بودم یکیش یکی از دوستام و من حتی خبر نداشتم .

بعدا هم همون دوستم بهم گفت  که توی یه زمان واسه تشکر هم واسه من یه سری نمونه سوال فرستاده بودن هم واسه اون دوستم ( که البته واسه من بیشتر فرستاده بودن) و در یک لحظه با دوتامون صحبت میکردن اونم خیلی گرم و صمیمی

واقعا رفتاراشون به هم ریخت منو وقتی که متوجه کاراشون شدم همش شبا به خودم میگم از الان همه چی تمومه ولی باز که فرداش میرم دانشگاهو رفتار محترمانه اون اقا رو میبینم دوباره یه سری بهونه های مسخره میاد تو سرم که نه شاید دوست داره چند ماهه به شدت درگیر این قضیه شدم .

اینم بگم این اقا هم اصلا اهل دوستی اینا نیس تا جایی که من میدونم و خیلی هم درسخونن و همیشه حرفاشون در پرده کارای درسیه متاسفانه.  ایشون توی یه سری موارد خیلی به من کمک کردن و واسه همین احترام زیادی واسشون قائلم البته من هم متقابلا به ایشون کمک های زیادی کردم ،ای کاش همیشه این اقا سرد با من رفتار میکردن .

واقعا معنی کاراشونو نمی فهمم. و ای کاش که زودتر با این سایت خوب اشنا میشدم و میفهمیدم کسی ادمو دوست داره که بیاد خواستگاری ولی این حرفا متاسفانه دیگه رو من تاثیر نداره، اینم بگم من نمیتونم انتقالی اینا بگیرم چون هیچ بهونه ای ندارم، اگه تو شرایط مشابه من بودید و یکی رو همش میدید چجوری تونستید فراموشش کنید ؟ یه سوالم از اقایون هدف این اقا چیه واقعا از این رفتارا ؟
تو رو خدا واسم دعا کنید ممنون از همتون❤


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

وقتی بهش میگیم بیا خواستگاری بهانه میاره

خواستگارم به دختری که قبلا باهاش رابطه داشته باج میده

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)