سلام دوستان

من دختری هستم که آرایش دارم . آرایشم چند قلمه اما ملیح و پر رنگ یا زننده نیست. چهره ام بدون آرایش خیلی فرق داره. یعنی وقتی آرایش میکنم خودم از چهره خودم لذت میبرم. الان خیلی ناراحتم.

میخوام پسرا بیشتر جواب بدن: اگر خواستگارم منو بدون آرایش ببینه میره؟

یه بار یه خواستگار داشتم که ظاهر براش مهم بود. تعمدا با آرایش کم رفتم ملاقاتش. گذاشت رفت. الان یه خواستگار دارم که منو خیلی دوست داره. حالا چکار کنم. خیلی ناراحتم. از طرفی خیلی غرورم لطمه میخوره بهش بگم بیا منو بدون آرایش ببین که میپسندی یا نه. همش فکر میکنم چی میشد یکم زیباتر بودم.

میخوام پول بیاد دستم برم تاتو خط چشم و ابرو کنم. چون خیلی چهره ام رو عوض میکنه. این خوبه دیگه. بشورمش هم پاک نمیشه. به دوستام که آرایش نمیکنن حسودی ام میشه .


مرتبط:

به خاطر یه مشکل در بدنم، به دنبال بهانه برای رد کردن خواستگارم هستم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

خواستگارم بهم گفته توانایی برقراری رابطه جنسی رو نداره

آیا خواستگارم بدن منو با بدن زن های فیلم های ... مقایسه خواهد کرد ؟

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

به خواستگارم بگم بواسیر دارم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)