سلام

من یه دخترم مثل همه دخترای دیگه 23 سالمه و از نظر ظاهری و مالی مشکلی ندارم ( جهت آشنایی اینو گفتم ) .

راستش منم مثل تمام دخترای دیگه نیاز جنسی دارم و کاملا طبیعی هستم اما مشکل من اینه که من نمیتونم به کسی علاقه مند بشم ، من خانوادمو خیلی دوست دارم اما وقتی خیلی دقیق فکر میکنم احساس میکنم که ممکنه از ته قلبم دوستشون نداشته باشم ، راستش شاید خنده دار باشه اما واقعا نمیتونم به کسی علاقه مند بشم وقتی نتونی علاقه مند بشی پس ازدواجی هم در کار نیست پس فقط تو میمونی و نیاز جنسی .

من دختر نسبتا مذهبی هستم پس نمیتونم با دوستی نیازم رو برطرف بکنم ( صرفا جهت اطلاع ) ، اگه قصد دارید بگید که احتمالا آدم مسئولیت پذیری نیستم باید توضیح بدم که اینطور نیست هر کاری که به من محول میشه سعی میکنم به بهترین نحو انجام بدم ، شما چقدر خودتون رو می شناسید ؟؟ چقدر مطمئن هستین که کی هستین ؟ آیا این نرمال هست که من نمیدونم کی هستم ؟

من نه میدونم کی هستم نه میدونم که چه احساسی دارم ! نمیدونم گاهی حس میکنم مردم و خودم خبر ندارم . از زندگی خسته ام و از هیچ چیز لذت نمیبرم ، لطفا و خواهشا منو راهنمایی کنید چون زندگی توی این وضعیت مثل برزخ میمونه . گاهی فقط ادای احساسات رو درمیارم در صورتی که واقعا هیچ چیز نیست ! یا اینکه هست ولی من نمیتونم پیداش کنم ! نمیدونم واقعا نمیدونم ...

شما چطوری میتونین به یکی علاقه مند بشین ؟؟ آیا همیشه میدونین چه احساسی دارین ؟ اینکه من نمیدونم توی موقعیت های مختلف چه حسی دارم نرمال هست ؟ خواهش میکنم به من کمک کنید و جواب بدین

ممنون از سایت خوبتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)