سلام

من دختری 20 ساله هستم و مجرد ، سوالی که داشتم . خیلی وقته به کار فکر می کنم و برام مهمه یعنی بیشترین هدفم برای درس خوندن کاره . دوست داشتم یه کاری راه بندازم برای خودم مستقل باشم و .. که میگن تو هنوز خیلی کم سنی و زوده و ...

اینم بگم من اصلا فضایی فکر نمی کنم همیشه زیاد تحقیق می کنم چند تا ایده و فکر داشتم که یکم تحقیق کردم رد شد از طرفی دیگه اگه من یه روزی ازدواج کنم و به هر حال بچه دار میشم اگه بخوام یه کاری باشه که مستقل باشه وقت زیادی نمی تونم برای خانواده بزام و بچه که مهمتر از کار برای من، خانواده و مخصوصا تربیت بچه ست  و به خاطر همین میگن جایی کار کنی بهتره.

چند وقته به تولید چیپس میوه فکر می کنم چون ما روستا هم داریم و اونجا میوه های زیادی پای درخت خراب میشن چون کسی لازم نداره یا به خاطر کارای دیگه وقت نداره ، میشه با قیمت مناسب یا بعضیاشو رایگان گرفت .

همه هم میدونن که چقدر وضعیت کار نامناسبه و من کلا استقلال رو توی هر مسئله ای دوست دارم. یکی از اساتیدم شرکت دارن  ، گفتم مثلا بخوام یه کاری راه بندازم از راهنمایاشون استفاده کنم و با ادمای مجرب مشورت بگیرم یه وام 10 میلیونی همین حدود بگیرم . برای جایی که ما هستیم و 1 سال هم تحقیق کنم کلا روی ایده هام چون نمی خوامم بیگدار به اب بزنم.

حالا نظر شما دوستان چیه کاری که برای خودت باشه بهتر یا برای بقیه کار کنی با توجه به این چیزایی که من گفتم؟

کسی در مورد چیپس میوه کاری کرده اطلاعاتی داره بگه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)