با سلام خدمت همه خوانندگان محترم خانواده برتر

یه چند وقتی هستش که دیگه بردیم نمیدونم چه کار بکنم شب و روز فکرم درگیره ، احساس میکنم فردی هستم که به درد هیچ کار و هیچ‌ جایی نمیخورم اول خودم رو معرفی میکنم .

پسری هستم ۱۸ ساله توی مرکز یکی از استان های محروم کشور زندگی میکنم و توی بهترین مدرسه شهر در حال تحصیل هستم امسال کنکور دارم یعنی هر کاری برای ایندم و سرنوشتم بخوام بکنم بهترین زمانش الانه .

نمیدونم چم شده من توی تمام سال های تحصیلیم رتبه ی اول بودم بهترین نمره های مدرسه رو میگرفتم اوضاع حالی و درونیم خیلی عالی بود سرشار از انرژی مضاعف بودم اعتماد به نفس فوق العاده ای داشتم توی هر کاری ورود میکردم اون کارو برای خودم تمام شده میدونستم و همیشه موفق بودم کاری نبود که انجام بدم و توش موفق نباشم .

از پارسال یه افت تحصیلی شدید پیدا کردم دلیلش رو اصلا نمیدونم حالم برای همین خرابه که خودم نمیدونم چی به سرم امده یعنی شاگرد اول بهترین مدرسه شهر شدم  جزو نفرات اخر .

خیلی حس بدی میده به ادم ، پارسال خیلی تلاش کردم خودم رو بکشونم بالا اما نتونستم همیشه فکرم درگیر ایندم میشد اینکه فردای زندگی باید چه کار کنم و ناخوداگاه میزدم زیر گریه دست خودم نبود نمیتونستم خودم رو کنترل کنم در حدی پارسال اوضاع تحصیلیم خراب شد که جزو دانش اموزان اخراجی بودم .

اما به دلیل سابقه خیلی خوبم موندم تو مدرسه و کسی منو بیرون نکرد امسال رو که پیش دانشگاهی هستم با انرژی زیاد سعی کردم شروع کنم سعی کردم برای زندگی اینده خودم تلاش زیادی بکنم اما بازم نتونستم دیگه خجالت میکشم برم مدرسه تو روی دوستام و معلما و از همه مهم تر پدر و مادرم نگاه کنم خیلی داغونم  هرشب کارم شده گریه کردن با خودم ارامشی ندارم و وقتی میبینم کسی که درس و زندگی ایندش به اندازه من براش مهم نیست اونوقت از من جلو تر زده و من الان از بین صد نفر شدم نفر اخر نابود میشم .

هیچ امیدی برام نمونده خیلی حالم خرابه همین الان اشکام داره سرازیر میشه اصلا ادم ضعیفی نبودم از هیچ چیز نمیترسیدم خیلی ریسک میکردم ارزوهای بزرگی داشتم اما الان همه چیز برعکس شده هیچ کاری از دستم احساس میکنم بر نمیاد .

خواهش میکنم منو راهنمایی کنید هر نظری دارید که فکر میکنید باعث بهتر شدن حال من میشه بهم بگین همیشه خانوادم در کنارم بودن از هیچ کار و تلاشی برام مضاعقه نکردن و میخوام براشون جبران کنم اما این وضعم رو که میبینم اعصابم خورد میشه 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)