سلام دوستان

من مدت یه ساله که با پسر یکی از آشناهامون در ارتباطم . اون خیلی دوستم داره. اوایل منم دوسش داشتم ولی الان دیگه نه . به دلایلی خیلی دلم میخواد جدا بشیم ( اصلی ترینش اینه که حس میکنم زیاد چشم‌ پاک نیست. چیز خاصی ازش ندیدما ولی اونجوری که من میخوام نیست)
الان چند هفته ست من گریه میکنم و التماسش میکنم که بذاره برم . بهش میگم بهم رحم کن اگه دوسم داری بذار برم. اونم التماسم میکنه که ولش نکنم و میگه این‌ بدبینی تو سو تفاهمه و قسم میخوره که اصلا چشم ناپاک نیست میگه از خدا میخوام بهت ثابت کنه.

به هر حال من اصلا حرفاشو باور نمیکنم و چون این قضیه یکی از خط قرمزای منه به هیچ عنوان نمیتونم ازش کوتاه بیام. حتی اگه در حد شک‌ باشه. بهم بگین چیکار کنم تا ولم کنه. هر چقدر حرف میزنم فایده نداره. خیلی احساس بدی دارم. فکر میکنم تو زندونم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)