با سلام

من حدود نه ماه عقد کردم. همسرم دانشجوی دکتری برق است و با اخلاق هست. در روزای خواستگاری من ازش در مورد نوع مراسمات و اینکه در عروسی های ما بزن بکوب هست البته غیر مختلط. و اونم در موردش مخالفتی نکرد اما بعدها بهم گفت دوست نداره در مراسم عروسی بزن بکوب باشه.

من خیلی نوع عروسی گرفتن و جشن گرفتن برام مهمه و حتی میگم اگه عروسی بچه های من اون شکلی باشه که من دوست دارم نشه ... ، خیلی عذابم میده. مورد دیگه که منو اذیت میکنه اینکه همسرم نذاره من کار کنم ( خودم دوست دارم استاد دانشگاه بشم ) البته همسرم مشکلی با تحصیل من نداره .

من خیلی آرمانگرا هستم دوست دارم در کنار همسری و مادری حتما با یه کار دیگه هم انجام بدم و مشکلی رو حل کنم. مادر شوهر معتقده که زن باید فقط به فکر وظایف همسری و خانه داری باشه و این خیلی منو اذیت میکنه و تو خودم میریزم . حس میکنم دارم افسرده میشم .

لطفا کمکم کنین 

ممنون


مرتبط:

با مادر شوهر حسود چه طور رفتار کنم؟

وقتی از حرف مادر شوهر ناراحت میشید چکار می کنید ؟

چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

مادر شوهرهای شما به چی میگن احترام؟

چگونه با خانواده همسرم مخصوصا مادر شوهرم برخورد کنم

شما بگید من با این مادر شوهر چکار کنم ؟

چکار کنم که پدر و مادر شوهرم در زندگیم دخالت نکنن؟

مادر شوهرم توقعات بیجا از من داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

آموزش احترام گذاشتن به مادر شوهر

چطور محترمانه با مادر شوهر مخالفت کنیم ؟

چطور از سختی زندگی در خونه مادر شوهر نجات پیدا کنم ؟

مادر شوهر بنده به چشم هوو به من نگاه میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)