سلام

من یه لیسانس شیمی دارم از پیام نور . معدلم پایینه . اگه برای کار برم جایی مصاحبه، ردم میکنن چون هیچی بلد نیستم.

به زبانهای خارجی، آشپزی، رقص، موسیقی، تربیت بدنی و کسب اطلاعات درباره جهانگردی! علاقه زیادی دارم.  با اینکه 25 سالمه، هنوز دستم تو جیب بابامه . احساس میکنم خیلی مفت خورم! البته مقدار کمی، حدود سی میلیون پول دارم و باید بذارمش رو پولای نامزدم تا طی یکی دو سال آینده یه خونه بخریم. همین پوله رو هم بابام داده و خودم جمعش نکردم :( مقداریش هم بخاطر وام ازدواجمه.

همیشه آرزو داشتم پول زیادی دربیارم. نه بخاطر اینکه پول پرستم. بخاطر اینکه بهم قدرت میده و باعث میشه اعتماد به نفسم بیشتر بشه. دوست ندارم همش آویزون بابا یا شوهرم باشم. باید خودم پول در بیارم.

اما راهی که تو زندگیم رفتم اشتباه بوده. با لیسانس شیمی باید کلی کار کنم و کمی حقوق بگیرم. یکی لیسانس در رشته های پیراپزشکی داره، امید داره که به ازای اون همه زحمتش، پول خوبی هم گیرش میاد ولی من با شیمی چی گیرم میاد آخه ؟ تازشم من این رشته رو اصلا دوست ندارم.

دارم دنبال راه درست برای بقیه زندگیم میگردم. میخوام عرضه داشته باشم پول در بیارم. مدتیه دارم فکر میکنم که تا الان راه اشتباه رو میرفتم ولی از این به بعد رو چطوری پیش برم که اینطوری پشیمون نشم... همیشه بی تحقیق و بی فکر به پیش میرفتم. آخرشم پشیمونی بوده. میخوام این دفعه یه راه درست رو شناسایی کنم و پیش بگیرم تا بعد از چند سال، دیگه اینطوری حسرت نخورم.

متاسفانه نتونستم خودم راه درست رو پیدا کنم. اگه شما جای من بودین، برای بقیه زندگیتون چه راهی رو میرفتین؟

من خودم خیلی دوست دارم پول در بیارم. اما چطوری ؟!؟ بین این همه انتخاب گیج شدم... کلی رشته تحصیلی، کلی مهارت و کلاسهای خصوصی... گیج شدم کدوم راه رو انتخاب کنم ؟ تنبل و کم انرژی هم هستم :((( شاید مانع اصلیم همینه ،‌ مطمئنا نظراتتون رو انتخابم تاثیر زیادی میذاره. بهترین راهی رو که میتونید پیشنهاد بدین .

خییییلی ممنونم از اونایی که اینو میخونن و نظر میدن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)