سلام

یه آقا پسری اومده خواستگاریم ( 24 سالشه منم 22 ) که شرایطش خوبه و مشکلی نداره. از نظر قیافه هم یه دلم نشستم و اخلاق و شخصیت هم خیلی نمیدونم. چون خواستگاری سنتی هست . همه چی خوبه فقط گفت تا همین یه ماه پیش تو اینستاگرام همون دایرکت و تلگرام با تعداد زیادی دختر دوست بوده . ولی میگه از رو تنهایی و گاهی که حوصله ش سر میرفته،میرفته با یکی دوست مجازی میشده! ... در حد تلفنی و حضوری هم نبوده فقط چت کرده و حرفاشونم معمولی بوده و درگیر رابطی عاطفی با هیچکدوم نشده ( البته سخته باور کرد یه دختر و یه پسر تو یه محیط که کسی حرفاشونو نمیخونه، به هم کشش نداشته باشن و حرف محبت آمیز و شیطنت نداشته باشن)

به هر حال میگه یه ماهه درست شده و پشیمونه و قول داده تکرار نشه واسه همین اومده خواستگاریم... واقعا میتونه خودشو کنترل کنه؟! اصلا زندگی با همچین مرد تنوع طلبی که با کلی دختر چت کرده و یه جورایی اخلاق و تصویر خیلی دختر دیده و ممکنه مثلا وقتی با من چت میکنه منو با قبلیا مقایسه کنه و شاید من اون جذابیت رو واسش نداشته باشم و جذبم نشه ...

ابراز علاقه زیاد میکنه منم خیلی ازش خوشم اومده ولی فکرهایی مث همین که قبلا به دخترای دیگه چیا گفته و باهاشون حرف زده اذیتم میکنه! از یه طرفم میگم اگه نمیخواست درست شه نمیومد خواستگاری یا اصلا راستشو نمیگفت... به نظر شما اینجور آدما درست میشن یا امیدی نیست؟! این حرف آخرش بدجور دو دلم کرده .


مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)