خب دوستان الان ۴۰ نفری شدیم تا ختم رو بصورت چله برگزار کنیم. اول از همه ی کسانیکه لطف کردن همراهی کردن تشکر ویژه دارم. دوم اینکه شرمنده تمام کسانی هستم که اسمشون جا موند امیدوارم منو ببخشن و ازم دلخور نباشن از همگی شون التماس دعا دارم. 

اما در مورد ختم

زمان شروع: یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ 

میخواستم از شنبه شروع کنیم ولی گفتم شاید یکسری از دوستان دیر به اینجا سر بزنن حداقل یه فاصله بیفته که همه متوجه شن. 

پایان ختم: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
چون چله هست طبیعتا میشه ۴۰ روز بعد از تاریخ شروع یعنی ۲۰ اسفند.

تعداد صلوات:به مدت ۴۰ روز هر روز ۳۵۰ صلوات به نیت تمام کسانی که شرکت کردن .
(اینجا یه پرانتز باز میکنم‌. هر کسی دوست داشت میتونه ۵۰ تا صلوات اضافه تر بگه به نیت اونایی که از این لیست جا موندن ولی این جزو ختم نیست و دل بخواهی هست هر کسی دوست داشت هر روزی تونست انجام بده به نیت اون عده از دوستان . اگرم نتونستین موردی نیست فقط یه پیشنهاده. ) 

لطفا همگی این ۴۰ نفری که اسامی شون رو میذاریم از شروع ختم تا پایانش روزی ۳۵۰ صلوات رو بفرستن حتما حتما. چون مشغول الذمه هستن پس لطفا کوتاهی خدایی نکرده نکنین تا ختم ناقص نشه

۴۰ نفر نهایی این عزیزان هستن:

RMA
سمیه خاتون
سوفیا
محسن
سایه
شاهرخ
ترنم
سوگلی
دخملی
فرفره رنگی
محبوبه
گیلاس
نیوشا
همسفر عشق
گیلاربانو
tina khanoom
پریا ۱۶ تیر ۷۶
ملوسک ۷۵
بهار زندگی
نرس خانواده برتر
فهیمه
وصال
سایدا
*فاطمه*
عنکبوت صورتی
ارزوو
مهری با وفا
دنیا
بی خیال
میگل
یا زهرا(س)
M.R مهدی
هایزنبرگ
ماه شب چهارده
سید
Pm5
97
خانوم مهندس
روشن سالاری
حدیث

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)