سلام...

دختری 20 ساله هستم، دو سال پیش بنا به مشکلاتی و راه یابی به دانشگاه باعث شد به سمت قرص ترامادول برم کم کم تعدادش زیاد شد .
این برای من دختر خیلی سخت بود حتی نمیتونستم راه برم بخوابم غذا بخورم دستشوی برم هیچی نرمال نبود افت وزن اونم 20 کیلو! توی اون 1 سال مصرفم بالای 30 بار ترک میکردم و بازم ...
ترک با بدترین درد و زجر ولی بازم... اینجا رو استپ کنین حالا اینو گوش بدین ؛
قبل از این ماجر با پسری بودم و تا الان باهاشم یعنی 3 سال ... . اوضاع قیافم و همه چیم تابلو شد که دارم چیزی مصرف میکنم وقتی اون پسر که حالا عشقم شده بود بهم شک کرد که چیزی میخورم ازم خواست که بهش بگم..
گفت بگو کمکت میکنم تو عشقمی تحمل این وضعو ندارم ،‌بهش گفتم و همون شبم ترک کردم برای اخرین بار! ولی این اقا پسر فردا شبش باهام قهر کرد و همش تو خودش بود همون روزای که توی ترک بودم باهام قهر کرد ولی بهش حق دادم... حالا نزدیک 9 ماهه که ترک کردم اول بخاطر خودم دوم بخاطر عشقم..
مشکل اینجاست :
هر بار که یه سرما خوردگی کوچیک میگیرم، هر بار که خوابم میاد یا بی خواب بشم، هر بار صورتم یه دونه جوش بزنه، هر بار بغض داشته باشم، هر بار یه خورده عصبی بشم ... میگه بازم خوردی؟ میگه قرص تمام کردی؟ جوری که وسوسه میشم باز بخورم ولی جلوی خودمو میگیرم.
5 ماه دیگه عروسیمونه.. نگید که ازش جدا شو یا باهاش حرف بزن چون توی این 9 ماه  بارها باهاش حرف زدم.
کمکم کنید روی یه مو انگاری قرار گرفتم هر لحظه میخوام پرتاب شم ...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)