سلام دوستان

من دختر بیست و دو ساله ای هستم که مدرک پیش دانشگاهی رشته انسانی دارم. درسم خوب بود و اگه کنکور شرکت میکردم میتونستم رتبه خوبی بیارم ولی به خاطر یه سری مشکلاتی که چند سال اخیر تو زندگیم پیش اومد نتونستم وارد دانشگاه بشم... میخواستم امسال برای ترم زمستون دانشگاه آزاد ثبت نام کنم که باز هم مشکلاتی مانعم میشه و متاسفانه نمیتونم...

اما واقعا دلم میخواد تو زندگیم یه کاری بکنم و دلم نمیخواد روزامو بیهوده بگذرونم.. من آدم مذهبی نیستم ولی معتقدم خدا ما رو بیهوده نیافریده پس ما هم نباید زندگیمونو به بیهودگی و بطالت بگذرونیم.

راستش من زمان مدرسه به خاطر تصویر نادرستی که از دین اسلام بهمون ارائه داده بودن اصلا هیچ علاقه ای نداشتم به دینم اما این چند سال به خاطر وقت آزادی که داشتم و کتاب ها و مطالبی که تو اینترنت خوندم و همچنین تفسیرهای آقای قرائتی که گوش دادم باعث شد دیدم به کل راجع به اسلام عوض بشه و بفهمم اسلام واقعی چیه و بهش علاقه پیدا کنم.

فکر میکنم خیلی کسای دیگه هم باشن که مثل من تو یه دورانی از زندگیشون به خاطر تصویر نادرستی که مدرسه و یه سری آدم ها از اسلام بهشون ارائه میدن از دین زده بشن و ی جورایی رو دنده لجبازی بیفتن .

واسه همین تصمیم دارم حالا که نتونستم وارد دانشگاه بشم و شاید تا سال دیگه هم نتونم تو این وقت آزادی که دارم به نوشتن یک کتاب رمان بپردازم که در کنار داستانی بودن و جذاب بودن کتاب یه سری مسائل رو به شیوه ای بیان کنم که باعث رو آوردن جوون ها به دین زیبا و دوست داشتنی اسلام بشه...

از بابت ایده کتاب مطمئنم که چیز خوبی از آب در میاد. مطالعات زیادی هم داشتم که میتونه ارزش محتوایی کتاب رو بالا ببره.. تو دوران کودکیم هم دست به قلم خوبی داشتم و شعر ها و نوشته هام از استقبال خوبی برخوردار میشد..

حالا میخواستم از شما بپرسم که به نظرتون شروع به نوشتن این کتاب بکنم؟! اگه این کتاب رو بنویسم چه جوری باید چاپش کنم؟!

اصلا به نظرتون تو جامعه ما که این قدر همه مدرک گرا شدن کسی حاضر میشه کتاب یه دختری به سن و سال من که فقط مدرک پیش دانشگاهی داری رو چاپ کنه؟!... ممنون میشم اگه راهنماییم کنین...

راستی این که گفتم من آدم مذهبی نیستم یعنی شاید شکل و ظاهرم مثل بقیه آدمای مذهبی نباشه ولی واقعا دین اسلام رو دوست دارم و دلم میخواد یه قدم کوچیک تو راه امام زمان بردارم شاید یه ذره از رو سیاهیم کم بشه و از خجالتش دربیام... اگه این کتابو بنویسم تقدیمش میکنم به امام زمان (عج) ...

ممنون که وقت گذاشتین و پستمو خوندین.

یا حق.


مرتبط:

معرفی کتاب رمان نامیرا

رمان خوانی و وسواس فکری باعث شدند حواسم به خود واقعیم نباشه

معرفی کتاب رمان کوری

معرفی کتاب رمان آدم و حوا نوشته گیسوی پاییز

تأثیر منفی رمان های عاشقانه بیشتره یا فیلم های خاک برسری ؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)