سلام

من یک خانم هستم. از نظر ظاهری به گفته ی دیگران زیبا هستم. نمیگم چهره و اندامم بی نقصه اما هر چی که هست از عموم مردم قدری بالاتره. از خدا بابت این نعمت همیشه سپاسگزار بودم و این قدر دانی رو با رعایت حجاب کامل انجام دادم. خواستگار های زیادی داشتم. چون خانواده ی از نظر دیگران خوبی دارم. خانواده ی تحصیل کرده و تک فرزندم. وضعیت مالی نسبتا خوبی داریم.

برای تعریف نمی گم فقط از جهت شناخت بهتر می گم وقتی تو دوران مدرسه بودم معلمان و دوستانم عاشقم بودند. همه به مادرم میگن خوشبحالت همچین دختری داری دیگه از خدا چی می خوای ؟

زندگی منم اون جور که مردم  فکر می کنند نیست . منم مشکلاتی در زندگی داشتم ولی با وجود اینا ادبم رو در برابر بزرگتر حفظ کردم. مردم میگن خیلی با ادبی. منم تایید نمی کنم ولی از خیلی از هم سن و سالام به احترام به بزرگتر پایبند ترم.

من ازدواج کردم.همسرم استاد دانشگاه هستن.من ایشون رو آگاهانه و از روی عقل انتخاب کردم. همه ی خواستگارام خوب بودن اما این یکی نه زیادییم بود نه کمم. 

همسرم از نظر روحی و اخلاقی و ظاهر و خانواده و فرهنگ و ... خلاصه هر چی پارامتر مهم هست همسنگ من هست. اما من یه ترس بزرگ تو ذهنم دارم. من به پاکی همسرم و درستی انتخابم و خوب بودن عملکردم در طی مدت زندگیمون ایمان دارم.

اما از دختر های دانشجوی خطرناک اون بیرون می ترسم. مضافا اینکه هر روز یه داستان تلخ از خیانت مرد به همسرش می شنوم. همین چند وقت پیش خبر خیانت یکی از اساتید معروف به همسرش منو شوکه کرد. همسر این استاد هم خودش استاد دانشگاه است و به قدری این خانم زیبا  و خوش اندام هست که حد نداره.

در اخلاق هم زن کم نظیر و نمونه ای هست. اونا یک دختر 14 ساله داشتند که از شدت گریه و درد خیانت پدرش به مادرش تو خواب مرد. نکته جالبش اینجاست که اون دانشجوی دختر خیلی معمولی یا حتی می شه گفت زشت هست.

چرا؟ چرا؟ ... واقعا چرا؟

هر کدوم از ما با هزار امید و آرزو پا تو خونه ی شوهر می ذاریم و با ذوق و شوق مراسم خواستگاری و بله برون و نامزدی و می گیریم و تو دوران نامزدی وابستگی عاطفی پیدا می کنیم.عقد می کنیم و عروسی و بعدشم خونه بخت .خرید جهیزیه و خونه و چیدن خونه .پا تختی و ... با کلی ذوق و شوق این مراسم رو انجام می دیم. اینهمه خاطره و این همه اس ام اس عاشقانه و ... چطوری این همه عشق تبدیل به بی حسی میشه و حاضر میشیم بهم خیانت کنیم ؟

بعضی آقایون میگن خدا بهشون جواز صیغه و این جور چیزا رو داده اما اونا نمی دونن که ازدواج  مجدد به شرط رعایت عدالته و جز حضرت علی و بعضی از مردان خدا کی می تونه ادعا کنه عدالت رو رعایت می کنه ؟

خداوند حتی در قرآن میگه اگه شک دارید عدالت رو بتونید برقرار کنید به تک همسری قناعت کنید. بعضیا میگن دختره بی کس و بی پناه بود منم گرفتمش .چون وضع مالیم خوب بود. تو جامعه ما میلیون ها پسر مجرد در آرزوی ازدواج هست که به علت مسائل مالی ناتوان هستند چرا مرد های متاهل پولدار پولشونو به این آدم ها نمیدن تا اونا پناه دختر بی کس مردم بشن. اگر واقعا اهل کار خیر هستند.

حالا خواهش می کنم راهنمایی کنید که نترسم از این موضوع ،‌بعضی از دخترای دانشجو واقعا رعایت نمی کنند و این منو می ترسونه. من با وجود زیبایی زیاد اونو حراج نکردم و به خودم فقط برای همسرم می رسم.این حق من و امثال من نیست که دلشون بشکنه منی که حاضر نشدم به جلوه گری ارزنی از محبت شوهری به زنش کم کنم.

مجرد که بودم نه آرایشی می کردم و همیشه چادری سرم بود یا تو جمع مانتوی گشاد و اندام و صورتم رو حراج نذاشتم و رعایت می کردم که مبادا تو چشم مردی زیباتر از زنش جلوه کنم.کم حرف می زدم و جلوی مرد ها نمی نشستم و چون سرم رو پایین می انداختم اگه هم کسی قرار بود نگاهم کنه خجالت می کشید و اونم سرشو پایین می انداخت.

خدایا من حاضر به از هم پاشیدن زندگی که هیچ حاضر به بی مهری اندک هیچ زن و شوهری نشدم نذار یه عده زندگی منو و امثال منو خراب کنند.


مرتبط :

دید خانم های متاهل نسبت به خانم های بد حجاب و با حجاب

اثرات زنان بد حجاب روی مردان متاهل مذهبی

با حسادت های بی جا، زندگی رو به خودم و شوهرم زهر کردم

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم


خیانت:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

همه ش احساس میکنم یه روز خیانت شوهرم رو میبینم

از دخترای قد بلند خوشگل محیط کار شوهرم میترسم

عشق یا شهوت کدامیک؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)