سلام خسته نباشین

مشکل من در رابطه با شک داشتن در مزاج جنسی نامزدم هست .

ما به طور کاملا منطقی و جدی راجع به رابطه بعد از ازدواج صحبت کردیم، ایشون گفت خواستار 3 بار رابطه در طول هفته هست .

مشکل من 3 بار رابطه داشتنه، احساس میکنم خجالت کشیده که بیشترشو بگه ، آخه نامزد من فوق العاده احساساتیه... همش میگه ازدواج کردیم دوست دارم بدنم به بدنت بچسبه، همش بوست کنم و ... .  همش میگه دوست دارم برام برقصی ...
خب با این وجود من فکر کردم ایشون خیلی داغه، اما وقتی گفت 3 بار در طول هفته رابطه داشته باشیم واقعا برام سخت شد .

من خودم دختر گرمی هستم و احساس میکنم به بیشتر از اون نیاز دارم ،‌راجع به رابطه هم که حرف میزدیم بارها عذرخواهی کرد و هی میگفت عصبانی نشی این سوالو میپرسما، چون من خوشم نمیاد قبح این مسائل تا قبل ازدواج ریخته شه .

احتمال میدم بخاطر عصبانیت و واکنش نشان دادن من روش نمیشه بگه رابطه بیشتر رو . ایشون قبلا هم یه عمل سرپایی انجام دادن برای اندام جنسیش، که نه من اونقدر پرروام که بپرسم نه خدا رو شکر خودش گفته چیزی...

فقط بعضی وقتا خیلی کم پیش میاد که حالش بد باشه و با اصرار من میگه که جای عملش درد داره ،‌یعنی مشکلی داره که بخاطر اون رابطه ی نرمال میخواد؟

کمکم کنید خواهشا... اگه نرمال باشه و من گرم سختمون میشه . با توجه به حرفام شما فکر میکنین از نظر مزاج جنسی در چه حدی باشه؟