خواهر خوبم سلام

خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟

من یه طرحی دارم که هر کی دوست داشته باشه می تونه بهش ملحق بشه و اجراش کنه.

طرح پیشگیری از خیانت

علی (ع)می فرمایند «آنچه برای خود می پسندی، برای دیگران هم بپسند و آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران نپسند؛ با دیگران چنان رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود».

دوست خوبم این روزها درباره ی خیانت بسیار شنیده ای ،‌خیانت چیزی که عامل بسیاری از طلاق های امروز جامعه است.

خیانت چیزی که کانون گرم خانواده را سست می کند و از هم میپاشد. خیانت همان بلایی که به جان خانواده می افتد محیط امن خانواده را که آغوشی گرم برای پرورش فرزندان است به محیطی پر از اختناق و تنش تبدیل می کند.

خواهر خوبم هیچ کدام از ما زنان و دختران از این بلای خانمان سوز در امان نیستیم. هیچ کداممان ایمان کافی به این که این بلا سراغ ما نمی آید نداریم.

علت بسیاری از خیانت ها چراغ های سبز همواره روشن از سوی بانوان و دختران ایرانی است. چراغ های سبز روشن شده با بدحجابی و بی حیایی .

دوست خوبم اگر این بلا را برای خود نمی پسندی برای دیگری هم نپسند. بیایید با رعایت حجاب و عزمی راسخ و استوار گامی در جهت رفع این مصیبت برداریم.

شاید با خود بگویید که با یک گل بهار نمی شود ،‌اما تغییر را باید از خودمان آغاز کنیم ،‌و از قضا با یک گل هم بهار می شود .

دوست من اگر متاهل هستی یا مجرد ،جوان هستی یا میان سال،مادر هستی یا هنوز مادر نشده ای ،‌در کل اگر یک بانوی ایرانی هستی ، از تو صمیمانه درخواست دارم با رعایت حجاب رنگ چراغ سبز روشن در کوچه و خیابان برای خیانت را کمرنگ کنی .

نمی گویم محوش کنی بلکه تنها کمرنگ ترش کنی ‌، دوست من همیشه دست بالای دست بسیار است . همیشه زیباتر و جوان تر و بهتر از ما وجود دارد . بیایید با رعایت حجاب و پوشاندن زیبایی های خود از سلامت خانواده ی خود و دیگران محافظت کنیم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)