سلام

26 سالمه. سیل خواستگار دارم ولی با هیچ کدوم تناسب ندارم. یا از نظر فکری و اعتقادی یا از نظر احساسی ، یا از نظر ظاهری. متاسفانه من هم دختر فهمیده ای هستم هم هنرمند و از همه بدتر خیلی زیبا. چند بار به ذهنم رسیده که از خدا بخوام این چهررو ازم بگیره که بعدش ترسیدم و توبه کردم اخه بارم خیلی دردسر ساز شده. ضمن اینکه پاک موندن در عین زیبایی خیلی سخته، خیلییییییی............. . البته برای اینکه سوء تفاهم پیش نیاد باید بگم من کاملا محجبه (چادری) و مومن و معتقد هستم.

دخترای خیلی پایین ترو ساده تر از من از هر لحاظ، دارن الان خوشبخت کنار همسرشون زندگی میکنن ولی من هیچکسو پیدا نمیکنم که منو بفهمه و بامن تناسب داشته باشه. هر کسی از هرجایی به خاطر چهره و نوع رفتارم به من جذب میشه و تو خیال خودش از من یه دختر رویایی میسازه و عشق پیشه میکنه و برام دردسر درست میکنه. هیچ کس به خود واقعیه من و اندیشه هام نگاه نمیکنه.

من فوق العاده احساساتی  هستم گاهی مینویسم و شعر میگم به خاطر همین، هم فکر و هم عقیده و هم احساس بودن و درک مقابل از اندیشه هام مهمترین اولویتم توی ازدواجه ولی هر خواستگاری که برام میاد بعد از دیدن من دستو پاشو گم میکنه و هر حرف بی ربطی که مینزم میگه چشم. ارزو به دلم مونده یه خواستگار بیادو نپسنده.

اونوقت خودم با سر میرم دنبالش. تو جلسات خواستگاری مخصوصا حرفایی میزنم که طرف بره و نپسنده ولی انگار پسرا از دخترای دیوونه بیشتر خوششون  میاد. حتما هرکس این پستو بخون میگه چه از خود راضیه دختره! راست میگه! انقدر ازمن همه تعریف میکنن که... . ولی من واقعا از خودم بدم میاد. از هر تعریفی حالم بهم میخوره. میخوام راحت زندگی کنم. دو سال و نیمه که کلا قید ازدواجو زدم.

هر وقت اسم خواستگار میاد مثل دیوونه ها رفتار میکنم بدون هیچ فکری فقط داد میزنمو میگم نه. دیگه هیچ کس جرات نمیکنه راجع به ازدوا ج با من حرف بزنه. ولی من میخوام ازدواج کنم. مردی که منو بفهمه و بتونم دوسش داشته باشم از کجا گیر بیارم؟؟؟؟خوشحالم که این جا میشه راحت حرف زد بدون اینکه کسی بشناستت. حس خوبی دارم ازاینکه تونستم  بالاخره یه جا راحت حرفمو بزنم.

از همه دوستان میخوام که خیلی دعام کنن تا از این سردرگمی و تنهایی راحت بشم..و با نظرات ارزشمندشون راهنماییم کنن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)