سلام
سلام بچه ها ببخشید سواله دیگه اگه میشه هر دو رو جواب بدید . سوال اولم اینه که بنظرتون راست میگن این قلیون های الکترونیکی بی ضرره و فقط بخار و آب هست ؟ کسی استفاده کرده ؟ منظورم همین قلیون جیبی هاست .
سوال دومم در مورد سیگاره میگن هر 1 پک قلیون معادل تعداد زیادی سیگاره و بسیار مضر تر از سیگاره اما چرا جامعه جوری شده خانوما انقدر راحت تو جمع خانوادگی یا تو اماکن عمومی انقدر راحت قلیون میکشن و حتی با هر فرهنگی .
من دیدم راحتن در مورد قلیون چند تا از دوستان و اقوام از قشر متعصب و مذهبی هستن اما براشون جا افتاده و راحت میکشن .
اما کافیه 1 خانومی سیگار بکشه یا بره مغازه سیگار بخره همه در موردش فکرای بدی میکنن یعنی اکثریت اینجورین .
آخه چرا قلیون مضرتر جا افتاد اما سیگار ... من از 17 سالگی مخفیانه  سیگار میکشم . الانم با داشتن بچه هنوز بجز همسرم هیچ کس نمیدونه و نفهمیده خب خیلی برام راحت تر بود اگه اطرافیانم میدونستن و منم راحت بودم میدونم ضرر داره اما عادته دیگه .
اما من واقعا نمیتونم برم خودم سیگار بخرم از فروشنده گرفته تا مشتری چپ چپ و کنجکاوانه و 1 جور بدی نگام میکنن .
"سمیرا"

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)