با عرض سلام خدمت دوستان

دختری هستم ۲۵ ساله مجرد و غیر مذهبی . مشکل من اینه که خیلی گرم مزاجم و حدودا ۱۰ ساله همیشه خ.ا می کنم. خانوادم اصرار به ازدواجم دارن اما خودم احساس می کنم با همسر آیندم به مشکل برمی خورم.

چون با خیلیا دوست بودم تو این مدت و همیشه هم دوستی هام کوتاه بوده. یه جورایی سطح انتظاراتم بالاست و سلیقم تغییر کرده و مسلما من یه فرد مثبت خوب همه چی تموم به دلم نمی شینه .

داشتم می گفتم فقط آقایونی که با خیلیا دوست بودن به دلم می شینن. نمی دونم چرا. یه جورایی جذاب ترن انگار. از یه طرف هم دوس دارم ازدواج کنم. خواستگار مثبت هم زیاد داشتم به خاطر زیبایی و موقعیتم و تحصیلاتم و ... ولی نمی دونم واقعا سردرگمم. آیا می شه سلیقه رو تغییر داد؟ یا با یکی از همون افراد مثبت ازدواج کنم؟ اگه ازدواج کنم بعدا به مشکل برنمی خوریم؟

یه سوال دیگه هم داشتم این که چه جوری از فرد مورد نظرم قبل ازدواج بپرسم اندازه ی من گرم مزاجه یا نه ؟ چون فقط به خاطر همین مورد می خوام ازدواج کنم وگرنه نیازی به ازدواج ندارم. آیا شما با آشنایی کوتاه مدت مثلا یکی دو هفته قبل خواستگاری موافقین یا نه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)