سلام دوستان

من یه دختر ۲۰ ساله م. راستش به زودی قراره ازدواج کنم. یکم استرس دارم واسه این که خانوم خونه ی خوبی نشم! در واقع طرف سوالم خانومای متاهله .

میشه بگید یه دختر برای اینکه کامل باشه باید چه هنرهایی داشته باشه؟ شما ها که الان متاهلید دوست داشتید قبل ازدواج چه چیزایی رو زودتر یاد میگرفتید که الان بدردتون بخوره؟

منظورم کارها و هنرهایی که میشه کلاس رفت و یاد گرفت. مثلا من الان دارم یه دوره فشرده آشپزی و شیرینی پزی میرم! گواهی نامه گرفتم و ازین چیزا!

به نظرتون چه چیزای دیگه باید در دوران مجردی توش مهارت پیدا کنم که وقتی رفتم خونه شوهر همه بهم بگن چه عروسی از هر انگشتش یه هنر میباره !

خوش حال میشم کمکم کنین

مرتبط:

یه دختر مجرد چه هنرها و مهارت هایی رو باید یاد بگیره ؟

نمی خوام دختری باشم که هیچ هنری جز درس خوندن بلد نیست

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن؟

صفحه نکته های خانه داری

چه زمانی به یه دختر میشه گفت کدبانو؟

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)