سلام

آیا کسی تا به حال با تور مسافرتی از شیراز به شمال کشور سفر کرده است ، دوس دارم با تور به شمال کشور مسافرت کنم اما تور های که تاکنون  جستجو کردم خیلی گران بودند .

من ترجیح میدم برای کاهش هزینه های مسافرتی با اتوبوس مسافرت برم اما تور های مورد نظر همش با هواپیما بودند و کمتر از 4 روز اون جا اقامت دارند و یک و خورده ای هزینش میشه برا من گرونه واقعا . آیا دوستان راه حلی دارند ؟

خیلی جالبه برا مشهد 130000 تومن میدی 5 روز می برن مشهد تازه تو هتل هم هستی ،‌ولی شمال نه . دلم می خواد روحیم عوض شه و قرار تنهایی مسافرت کنم اما با این اوصاف دلم نمی خواد جایی برم ؟

سپاس

"جنگل بان"


مرتبط:

شوهرم تمایل داره در یکی از شهرهای شمال زندگی کنیم

کدوم نقطه از شمال کشور برای مهاجرت مناسب تره؟

برای خرید ویلا در شمال چه نکاتی لازمه بدونیم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
گردشگری (۱۰ مطلب مشابه)