سلام

من یک دخترم  ، زمانی که اول ابتدایی بودم تشنج کردم و تا الان دارم قرص میخورم ولی خدا رو شکر درسام خیلی خوبه نمراتم همه 20 هستن معلم و مدیر مدرسمون ازم راضین خیلیم آدم منطقی هستم ولی یک ترسی مثل خوره افتاده به جونم اونم اینکه من زمانی که ازدواج کردم مسئله بیماریم رو چطور با کسی که قراره بقیه عمرمو کنارش بگذرونم بگم و اگه بچه دار بشم این بیماری روی بچم تاثیر میذاره؟

یعنی اگه بچه دار شم این قرص به بچم آسیب نمیرسونه و مشکلی پیش نمیاد؟ داروی معادل داروی اصلیم تجویز میشه که به بچم آسیب نرسونه؟ خیلی میترسم گاهی اوقات واقعا اشکم در میاد که چرا به جای من یه نفر دیگه این بیماری رو نگرفت گاهی اوقات واقعا فکر میکنم که خدا منو گذاشته به حال خودم و منو رها کرده .

میترسم زمانی که ازدواج کردم اینو به نامزدم بگم که به من برچسب کسی که تشنج کرده بزنه و این مسئله رو هی بکوبه تو صورتم و این مسئله تو بچه دار شدنمم تاثیر بذاره . پیش دکترمم میرم میگه بیماریت خوب میشه آخه کی ؟ زمانی که عصا دستم گرفتم نوه هام به دنیا اومدن؟ دیگه هیچ امیدی به این زندگی ندارم .

لطفا بهم بگین این مسئله رو بچم تاثیر میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)