سلام

من یه دختر 19 ساله ام ،‌نمیدونم چی باید در مورد خودم بگم که شاید تو پاسخگویی به سوالم لازم باشه دونستنش ،‌من زیادی دارم حساس میشم ،‌نسبت به همه چیز ،‌وضعیتم داره اورژانسی میشه . نسبت به کسی که دوسش دارم خیلی دیگه حساس شدم .

همه‌ش از اینکه دوستاش بهش ابراز دوست داشتن میکنن .... ناراحت میشم، از این که اونم پاسخ دوست داشتنشونو میده ،‌دیگه حالم داره از اینستا و کاربراش بهم میخوره ، مدام قربون صدقه، مدام فدات بشم عشقم عشقم . باورم نمیشد من گریه ام کردم با دیدن اون کامنتا ،‌دیگ تمرکز ندارم . هیچ میلی دیگه به درس خوندن ندارم .

مدام دراز میکشم و سعی میکنم بخوابم ،‌حوصله ندارم دیگه ،‌من صد تا گل بنفشه افریقایی تو خونه دارم و هر روز با عشق بهشون میرسم ولی دیگه حوصله اونا رو هم ندارم . میخوام برم سراغ قرصای آرامبخش . خسته شدم دیگه میخوام آدم قبل بشم .

من درس دارم و درسم از هر چیزی برام مهمتره ،‌یه قرصی ، یه داروی گیاهی ای ،‌یه چیزی ، یه کلمه امیدوار کننده حتی بگید به من .

مرسی.

"پریا"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)