سلام

من کنکور دارم برای یکی از درس ها مجبور شدم کلاس خصوصی بگیرم. ولی معلم خانم پیدا نکردم و از طرفی معلمهای آقا که تو آموزشگاهها هستند و با تجربه اند هزینه زیادی میخواستن. 

من مجبور شدم از یه آقای مجرد دانشجو که اون درس رو بلده بخوام که تدریس کنه و اینطوری شد که رفتم سر کلاسش.. اول در رو باز گذاشتم ولی مسئول بی ... آموزشگاه اومد بست با اینکه سالن کسی نبود . کلا میخوام بپرسم این کار من گناهه ؟ زشته ؟  اون آقا فقط درس میده اصلا حرف نامربوط نمیزنه منم محجبه کاملم و فقط درسش رو گوش میدم و مواظبم خنده و اینا نداشته باشم و به محض اتمام کلاس عین چی فرار میکنم از کلاس سریع خداحافظی میکنم میرم. یه وقت خیال بد نکنند؟

خوبه به مامانم بگم همیشه بیاد دنبالم با اینکه واقعا سختش میشه یا همون طوری ادامه بدم؟ ما فقط درس میخوانیم منم خیلی کوچیکترم فکر کنم مثل خواهر کوچیکشم ولی خوب میترسم در موردم فکر بد بشه! احکام تدریس خصوصی نامحرم رو میخوندم حس بدی پیدا کردم. حس کردم کارم اشتباهه با اینکه هیچ اتفاقی نیفتاده و مطمئنم نمیفته. .. داریم خوب پیش میریم تو درس ان شاء الله تا چند جلسه دیگه تمومه.. نظرتون چیه؟ اگه بفهمید دختری سر کلاسی میره که تنهاست فکر بد میکنید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)