درود بر برترین خانواده

تو همین وبلاگ و چند جایی شنیدم که میگن آقا بصری ها با لمسی ها ازدواج نکنن که دچار مشکل میشن آخه مگه دو نفر که واقعا عاشق همدیگن و همیدگه رو از ته دل دوست دارن و به نیازهای همدیگر احترام میذارن این حرفا براشون اهمیت داره؟

حتی بعضی از کبوتر های عاشق رو دیدم که نیاز هاشون رو یادداشت کردن پیش خودم گفتم یعنی اینقدر ارزش قائلن واسه نیازهاشون؟ حالا نیاز هر چی میخواد باشه. آخه یه جوری میگن بصری ها نرن طرف لمسی ها انگار حالا طرف که لمسیه خواسته بره بغل اون طرف که بصریه بعدش بصریه هلش داده گفته من بصری ام طرف من نیا ! والا جامعه رو میبینین؟

میخواستم بدونم حرف شما هم همینه یعنی حتی دو تا عاشق هم که یکیشون بصریه یکیشون لمسی بعد از مدتی از کارهای همدیگه کلافه میشن ؟ مثلا بصریه دیگه داره دیوونه میشه طرف که لمسیه هر شب تو بغلشه. اینطوریاس؟

میگن اگه میخوای بری خواستگاری طرفو بشناس اگه شخصیتش بهت خورد اون موقع یه فکری میکنیم پس اینکه میگن یه نفر که عاشق کسیه حتی حاضره جونشم بده پس این چی ؟


مرتبط:

شناخت بصری ها ، سمعی ها ، لمسی ها و جنبشی ها

نظر مردان در مورد همسر لمسی

آیا لمسی ها تنبل هستند ؟

من لمسی هستم ، می خوای آرومم کنی بغلم کن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)