سلام
یه سوال داشتم از دوستان عزیز ممنون میشم جواب بدید .
من یه پسر 27 ساله هستم که دارای مشکل پوستی هستم که خیلی عذابم میده ،‌مشکل من کوپروزیس یا راحتتر بگم سرخی گونه یا همون لپ گلی خودمونه که درمان خاصی نداره با لیزر کم میشه اما درست بشو نیست خلاصه منم دل دارم دوست دارم ازدواج کنم اما اخه کی حاضر میشه با من ازدواج کنه اینم بگم که من مشکله خاصی با این لپ گل منگلی ندارم ولی کافیه یه بار باهام بیاید بیرون مثلا خرید کردن یا ... ،‌یه جوری نگام میکنن انگار جن دیدن .
ولی اینم بگم که خدا رو شکر پوست صاف و سفیدی دارم که البته این سفیدی قرمزی لپام رو شدید تر نشون میده حالا یکی به من بگه واقعا کسی حاضر میشه با من ازدواج کنه یا اینکه خودم رو آماده کنم واسه تنهایی ؟!
ممنون از کسانی این مطلب رو میخونن

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)