سلام

من تصمیم گرفتم با خدا کاری نداشته باشم ، البته اگه خدایی وجود داشته باشه ،‌نماز میخوندم ، مسجد میرفتم ، قرآن میخوندم ، میگفتم خدا کمکم میکنه . من اصلا واسه اینکه خدا کمکم کنه این کارها رو میکردم ولی از همون 8 سالگیم ما رو زیر دستو پای بقیه خرد و تحقیر کرد به خاطر کاری که نکرده بودم و به من ربطی نداشت  آش نخورده دهن سوخته ، دیگه صبرم تموم شده دیگه از امروز نماز و خدا و همه اینا رو میخوام بذارم کنار . من با اینکه هیچ کاری نکردم ولی آینده و زندگی و ازدواج و ... باید با خودم به گور ببرم .

ما که اینهمه به خدا اهمیت میدادیم خدا  زد داغونمون کرد  . اونم واسه کاری که ربطی به من نداشته ، یعنی من خودم توش مقصر نبودم  ( طلاق پدر و مادر )  اصلا حالم از این زندگی بهم میخوره . من چه واسه خدا نماز بخونم چه گناه کنم واسش فرقی نداره اصلا کاری به من نداره تو تمام مراحل زندگی ما رو ناکام گذاشت کسی که هیچ کاری واسه ادم نمیکنه ، همون روزی 5 دقیقه هم نباید نماز بخونم چون فایده ای نداره . فقط اومدم اینا رو بنویسم دلم اروم بگیره همین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)