سلام

منظورم پنهان کاری نیست. منظورم گذشتتونم نیست. در زمان حال تو زندگی مشترک چه چیزایی هست که ترجیح میدین همسرتون ندونن؟

بذارین چند تا مثال بزنم: آ

آرایشگاه رفتنتون رو اطلاع میدین یا میگین میرید بیرون ؟ واسه بیرون رفتن مقصد رو میگید یا کلا بیرون ،‌بیرون از خونس دیگه؟ شاید شما مثلا خواستین ابروتون رو هاشور بزنید ولی شوهرتون مخالفت کنه. بهش توجه میکنین؟ براش توضیح میدین؟

چون تو این کارا وارد نیستن کار خودتونو انجام میدین؟ همه خریداتون رو بهش نشون میدین؟ ( توجه کنید اینا صرفا مثاله)

آقایون در این مورد چی فکر میکنن ؟ باید خانمتون همه چیو بهتون اطلاع بده ؟ حتی بیرون رفتن از منزل؟ مثلا اگه بدون شما بره سفر باید گزارش لحظه ای بده ؟ مجردا در این مورد چی فکر میکنن؟   


مرتبط :

اطلاع دادن به شوهر قبل از خروج از خونه

 

پیشنهاد:

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)