سلام

الان یه ساله به شکل دیوانه واری عاشق و وابسطه یه گروه راک شدم ،که هیچ جوره نمیتونم فراموشش کنم تمام دغدغه زندگیم شده گروه کی آلبوم میده ؟

خدا کنه تو این جشنواره ببرن .چرا بازیدید موزیک ویدیو تو یوتیوب کمه ؟ و از این جور مسائل که واقعا درگیرم میکنه .

تمام آهنگ ها ، فیلم ها و عکس ها حتی شو های تلویزیونی شونم دارم  و کلا زندگیم شده دنبال کردن این گروه . البته این عشق یه جاهایی هم خیلی کمکم کرد چون باعث شد تو اوج دوران بلوغ درگیر هیچکدوم کنجکاوی های جنسی نشم و برخلاف خیلی از هم کلاسی هام چشمو به روی این جور مسائل ببندم .

اما الان مشکلم اینجاست که قراره که از سال دیگه اعضا رو ببرن سربازی و تا پنج سال گروه فعالیتی نداره .

و من از الان ریختم به هم و دوباره افسردگیم برگشته به یادش که میفتم بغض گلومو میگیره یه بارم تو مهمونی خانوادگی بغضم ترکید و همه میپرسیدن چی شده منم که نمیتونم دردمو به کسی بگم .

چطور میتونم دوری کسایی که با خنده هاشون از ته قلب خوشحال بودم با ناراحتی هاشون اشک ریختم رو تا پنج سال تحمل کنم ؟

خواهش میکنم راهنماییم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)