سلام به همگی

دختری هستم 24 ساله و دانشجوی ارشد مهندسی برق در یکی از ده دانشگاه دولتی برتر ، چند وقتی هست که احساس می کنم باید خودم کار کنم و فقط مصرف کننده نباشم .

نه اینکه خانواده یا پدرم باعث شده باشند همچین فکری کنم، اتفاقا برعکس، اون ها میگن فعلا نمیخواد کار کنی، اما خودم اینطور دوست دارم ، بیشتر علاقه به تدریس دارم تا کارهای صنعتی ، البته اگر کار صنعتی مناسب هم باشه خوبه ولی تدریس بهتره ، چون فعلا دانشجو هستم  بنظرم تدریس گزینه بهتری باشه .

ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم ؟ چه طور تدریسی رو انتخاب کنم؟ مثلا کلاس خصوصی خوبه؟ براش چکار باید انجام بدم؟ اطلاعیه بزنم ؟ کجا درس بدم ؟ ( چون دختر هستم خونه بقیه راحت نیستم )

مثلا با توجه به این همه معلم ریاضی آیا من میتونم توی این زمینه موفق باشم؟ تدریس در مقطع ابتدایی راهنمایی دبیرستان یا دانشگاه هم برام فرق نداره
ضمن اینکه باید بگم در دانشگاه هم چهار ترم استاد کمکی بودم ( همون TA ) .

ممنون میشم اگر پیشنهاد یا تجربه ای دارید در اختیارم بگذارید.


مرتبط:

یک دانشجو کجاها می تونه تدریس کنه ؟

اشتغال به عنوان حق التدریس در دانشگاه آزاد

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در تدریس ریاضی حرفه ای هستم اما ...

تدریس خصوصی بصرفه تره یا تدریس توی آموزشگاه ؟

برای تدریس در دانشگاه چه روندی باید طی بشه ؟

روند تدریس یک دانشجو در موسسات آموزشی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)