این طرح متوقف شده
سلام
تشکیل گروه واسطه های ازدواج خانواده برتر قدمی بعدی طرح واسطه گری ازدواج خانواده برتر هستش . با وجود این که فرم های ازدواج آزمایشی بودند ، ولی از آقایون بیش از 30 نفر و از خانم ها هم بیش از 60 نفر فرم رو پر کردند . این نشون دهنده ی تمایل مجردهای وبلاگ برای ازدواج و شرکت در این طرح هستش .
با توجه به تنوع خواسته های شرکت کننندگان و همچنین نظرات ارزشمند شما در پست های قبلی ، باید طرح رو طوری به پیش ببریم که تقریبا نظر همه جلب بشه .
یکی از موضوعات مهم مطرح شده در پست های قبلی ، این بود که آیا خانواده ها باید در جریان باشند یا نباشند ؟ بنده میگم لزومی نداره که خانواده ها در جریان باشند ولی به یک شرط ؛
کسی باید واسطه ی یه مجرد بشه که یا به واسطه گری مشهور باشه ، یا این که مورد اعتماد فرد مجرد باشه و خانواده ی اون هم واسطه رو بشناسن .
تکلیف واسطه های مشهور که مشخصه ، ولی دسته دوم واسطه ها که قصد داریم تعدادشون رو زیاد کنیم می تونن دوست ، فامیل ، همسایه و ... فرد مجرد باشن . در واقع می خوایم کاری کنیم که هر کسی یه مجرد میشناسه ، در به در به دنبال کیس مناسب برای اون باشه ! این طور نباشه که کسی دوستش ، همسایه ش و ... مجرد باشه ولی کاری نکنه !
یکی از موضوعات مهمی که مردم میترسن وارد واسطه گری ازدواج بشن اینه که میگن اگه واسطه ی یه ازدواج بشن ، اون ازدواج شکست بخوره و خانواده های اونا ، واسطه ها رو مقصر بدونن !

این حرف از روی عصبانیت و ناراحتی زده میشه و چه بسا خود خانواده ها هم قبولش نداشته باشن ! چون واسطه فقط معرفی می کنه ، میگه فلان شخص برای دختر یا پسر شما ظاهرا مناسبه . برید تحقیق کنید ... ! غیر از اینه ؟! آیا واسطه چاقو میذاره زیر گلوی خانواده ها و میگه الا و بالله باید این ازدواج صورت بگیره ؟!
نکته مهم و اساسی طرح واسطه گری ازدواج خانواده برتر اینه که در فرم های ازدواج موارد مهم و مساله ساز مطرح شده که قبل از شکل گیری ارتباط در مورد اونا تعیین تکلیف میشه و  تصمیم گیری در مورد اون موضوعات مهم حتی ممکنه به جلسه خواستگاری هم نرسه .
نقش واسطه ها در طرح واسطه گری خانواده برتر این تعریف میشه :
- فردی ( واسطه ) دوست ، فامیل یا ... مجرد داره . عضو گروه واسطه های ازدواج خانواده برتر میشه ، به طریقی که بعدا عرض میشه ، با واسطه ی ازدواج یه فرد دیگه آشنا میشه .
- دو واسطه با هم ارتباط میگیرن و در مورد اون دو مجردی که میشناسن حرف میزنن
- اگه به توافق رسیدند ، زمینه ی حضور دیدار از دور ( نا محسوس ! ) دو طرف رو فراهم می کنن .
اگه دو طرف مایل به ادامه ی رابطه شدند ، ابتدا خانواده ی آقا پسر تحقیقات اولیه رو انجام میدن .
- اگه نظرشون مثبت بود ، واسطه ی دختر ، خانواده ی اون رو در جریان میذاره و ازشون می خواد یه تحقیقاتی بکنن .
- اگه خانواده ی دختر هم موافقت کردند ، واسطه ها قرار خواستگاری رسمی رو میذارن .
- واسطه ها به خانواده ها میگن ، ما فقط معرفی کردیم ، تحقیقات مفصل و تصمیم گیر نهایی خود شما هستید !
- واسطه ها فایل های آموزشی ( بنده تهیه خواهم کرد ) رو به خانواده ها میدن . تا در مراحل تحقیق اصلی و خواستگاری راهنمای اونا باشه .
- واسطه ها کنار میکشن و منتظر درخواست کمک احتمالی خانواده ها می مونن .
- تکلیف این مورد که تعیین شد ، واسطه ها در صورت تمایل برای ازدواج مورد بعدی تلاش خواهند کرد .

تبصره : آقایون می تونن بدون واسطه در طرح شرکت کنن ولی خانم ها حتما باید از یه واسطه کمک بگیرن .


جذب خواستگار:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟


پیدا کردن دختر خوب :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)