سلام

من یه دختر 24 ساله هستم که تا حالا خواستگارهای مختلفی داشتم ولی الان یه خواستگار دارم که ظاهر مذهبی داره. و من هیچ شناختی از چنین آدم هایی ندارم ! دوست دارم نظر بقیه خانم ها رو در این مورد ازدواج با چنین اشخاصی بدونم.

آیا شما دختران اگه چنین پسری با ظاهر مذهبی و ریش بیاد خواستگاری تون قبولش میکنین؟، آیا زنش میشین؟، خیلی واسه م مهمه، خواهشا دختران جواب بدین؟


مرتبط:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)